προσβάσιμη έκδοση | αρχική | πλοήγηση | επικοινωνία
Ελληνικά English
αναζήτηση  



 Μεγαλώνοντας
 Σπουδές και ταξίδια
 Επιστροφή στην Ελλάδα
 Στη μεσοπολεμική Ευρώπη
 Επιστροφή και Οδύσσεια
 Ταξιδεύοντας
 Η ερημία της Αίγινας
 Πόλεμος και ειρήνη
 Αποδημία και αναγνώριση
 Το τέλος
Σενάρια για τον κινηματογράφο

Στη Σοβιετική Ένωση, ο Καζαντζάκης παρακολουθεί την κινηματογραφική παραγωγή, μελετά βιβλία περί κινηματογράφου και γράφει δύο σενάρια που γίνονται δεκτά από σοβιετικές κινηματογραφικές εταιρίες (το Κόκκινο μαντίλι και ¶γιος Παχώμιος και Σία).

Ωστόσο, παραμένει άγνωστο αν οι ταινίες γυρίστηκαν ποτέ. Επίσης, ετοιμάζει ένα ακόμη σενάριο με τίτλο Λένιν, την αρχική ιδέα του οποίου αξιοποιεί στο μυθιστόρημα Τόντα-Ράμπα.

Το 1931-32, στρέφεται στον ευρωπαϊκό κινηματογράφο. Διασκευάζει το Δεκαήμερο του Βοκκάκιου και συνθέτει τα σενάρια «Δον Κιχώτης», «Βούδας», «Μουχαμέτης» και «Μία έκλειψη ηλίου», το οποίο προορίζει για το διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η Κοινωνία των Εθνών.

Παρά τις προσπάθειες του Πρεβελάκη, κανένα από τα σενάρια δεν φιλμογραφήθηκε.

print Like Us on Facebook

Αρχική Σελίδα | Το Μουσείο | Η Ζωή Και Το Έργο Του |  Εκπαίδευση | Ηλεκτρονικό Κατάστημα | Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη | Δελτία Τύπου | Εκδηλώσεις - Εκθέσεις | ΕπικοινωνίαΠροκηρύξεις